Noutati

  • Inspectoratul General pentru Imigrari pune la dispozitia dumneavoastra o functionalitate informatica, disponibila 24h/24h, prin care cei interesati pot depune cereri pentru invitatii/reintregirea familiei/aviz de munca sau detasare/ prelungirea dreptului de sedere temporara/ inregistrarea rezidentei sau pe termen lung/ rezidenta permanenta prin accesarea site-ului: http://igi.mai.gov.ro 

    Mai multe detalii...

    Afisat:13:27, 26-09-2016

  • Admitere Școala Postliceală Sanitară

    UNIVERSITATEA „SPIRU HARET” ORGANIZEAZĂ ADMITERE PENTRU ŞCOALA POSTLICEALĂ SANITARĂ CARE VA FUNCŢIONA, ÎNCEPÂND CU ANUL UNIVERSITAR 2015/2016, ÎN CADRUL COLEGIULUI UNIVERSITAR „SPIRU HARET” CRAIOVA, LA SPECIALIZĂRILE:
        1.     ASISTENT MEDICAL GENERALIST
        2.     ASISTENT MEDICAL BALNEOFIZIOKINETOTERAPIE ŞI RECUPERARE
    ÎNSCRIERILE SE FAC ZILNIC LA SEDIUL COLEGIULUI UNIVERSITAR DIN STRADA BRAZDA LUI NOVAC, NR. 4 SAU  ÎN STRADA VASILE CONTA, NR. 4.
    INFORMAŢII SUPLIMENTARE : 0251/423395; 0251/598265, FAX. 0251/ 414122
    Email: ushdcr@spiruharet.ro sau ushmfcfb_dj@spiruharet.ro

    Afisat:13:43, 09-11-2015

  • Afisat:15:47, 24-09-2014

  • Institutul Central de Cercetare Stiintifica

    A fost publicat Catalogul surselor de finantare–Programe destinate universitatilor ianuarie 2014. Acesta cuprinde programele de finantare nerambursabila active finantate de Uniunea Europeana si Guvernul Romaniei.

    Afisat:08:59, 16-01-2014

  • Lettre d'information universitaire franco-roumaine - JANVIER 2014

    Mai multe detalii...

    Afisat:13:03, 14-01-2014

  • Ministerul Culturii, in calitatea de Operator al Programului PA16/RO12 Conservarea si revitalizarea patrimoniului cultural si natural, a anuntat deschiderea sesiunii de depunere a cererilor de finantare pentru proiectele mari si pentru schema de granturi mici.

    Afisat:11:08, 10-01-2014

  • Bursa Tanarului Cercetator

    Pachet de informatii 2013 (aprobat prin Ordinul Ministrului Educatiei Nationale Nr.5664/16.12.2013)

    Cererile de acordare a burselor se depun fie la sediul UEFISCDI (Str. Mendeleev Nr. 21-25, Etaj 3, Camera 321), fie electronic prin platforma www.uefiscdi-direct.ro.

    Formular Cerere de acordare a bursei
    Termen limita de depunere
    : 01.02.2014
    Mai multe detalii ...



    Afisat:11:27, 08-01-2014

  • Universitatea Spiru Haret

     este membru al organizatiei Natiunilor Unite - Impact  Academic. 

    Afisat:09:22, 16-12-2013

  • Afisat:11:57, 26-11-2013



  • Lansare competitie Premierea rezultatelor cercetarii - ARTICOLE
    Competitie 2013 Program Resurse Umane
    A fost lansata competitia 2013 pentru Premierea rezultatelor cercetarii - ARTICOLE din cadrul Programului Resurse Umane. Competitia se adreseaza cercetatorilor afiliati unor institutii din Romania, autori de articole stiintifice publicate in reviste indexate de Thomson Reuters in Science Citation Index Expanded ("Science"), Social Sciences Citation Index ("Social Sciences") sau Arts & Humanities Citation Index ("Arts & Humanities").
    Se premieaza doar articolele publicate in reviste indexate ISI care au incadrarea "document type" ca (1)"article"; (2)"review".In cazul „Social Sciences” se vor lua in considerare pentru premiere si articole avand incadrarea “Article; Proceedings Paper.
    Pentru premiile acordate din bugetul anului 2013 se primesc cereri de finantare in regim continuu, pana la data de 29 noiembrie 2013 .Cererile vor fi analizate si admise / respinse in ordinea primirii lor. Cererile admise vor fi platite in ordinea admiterii lor, in limita fondurilor disponibile.

    Afisat:00:18, 05-11-2013

  • Universitatea Spiru Haret a obţinut logo-ul
     
    Excelenţa Resurselor Umane în Cercetare 
    acordat de Comisia Europeană

    Afisat:14:00, 04-11-2013

  • Conferinta Dresda 30 Mar-4 Aprilie 2014 Physics of Socio-Economic Systems

    Afisat:16:38, 23-10-2013

  • INTERNSHIP PROGRAMME IN MALTA

    IZI Ltd (trading as Easy Job Bridge) was founded in 2003 and is working as intermediate company for students’ work placements under Erasmus and Leonardo da Vinci programmes.

    All work placements are carefully selected according students’ qualifications. One of our staff accompanies student on his first day at work and introduces him to the company and the mentor to ensure the successful beginning of a work experience. An informal job interview is carried out at the same day. This way students gain practice in presenting themselves to a new employer. We keep a regular contact with a mentor and a student.

    The internships are unpaid. Students will be given a letter of recommendation from the company and an internship’s certificate at the end of their stay.

    There is no administration fee for Erasmus students if they choose to stay at our self-catering apartments. Our accommodation costs 80Eur/week on shared basis, 100Eur/week for a single room. 100 Eur deposit is collected on their arrival. Airport transfers (both ways) costs 40Eur/person. Discounts are given for the groups.

    Students have an option to find an apartment on their own. In this case, they are charged 250 Eur administration fee for finding a suitable work placement, administration work and accompanying person for the first day at the host company. Students are requested to pay for our services in full 2 weeks prior their arrival to Malta.

    To start our collaboration is very easy – you (or the student directly) only needs to send his/hers CV and motivation letter, approximate dates of the placement and if our accommodation is required. After we prepare the acceptance letter and start working on the placement.

    Please also see our brochure attached to this email. We would appreciate if you could share this information with your students (for instance, by uploading it on your website).

    Let me also remind you that Malta is English speaking country, it is known for its warm and sunny climate and it is one of the safest countries in Europe. Nevertheless, we are in charge of students during their entire stay in Malta and they can always contact us in case of a problem.

    If you have any questions, please let me know. I look forward to hearing from you regarding the possibilities of our possible future cooperation.

    Afis

    Afisat:10:34, 05-10-2013

  • FOARTE IMPORTANT

       DECIZIE IREVOCABILA PRONUNTATA IN DOSARUL NR. 4511/87/2012, PRIN CARE CURTEA DE APEL BUCURESTI A OBLIGAT MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI SA RECUNOASCA DIPLOMELE DE LICENTA ALE ABSOLVENTILOR UNIVERSITATII SPIRU HARET DIN ACEL DOSAR.

    Afisat:08:19, 04-06-2013

  • Prelungirea datei de aplicare si inscriere pentru Masterul "Didactica limbilor straine si de limba franceza" Mai multe detalii ...

    Afisat:11:32, 17-04-2013

  • Universitatea Spiru Haret la Festivalul regional francofon, Bucureşti 8-12 aprilie 2013

    Universitatea Spiru Haret (USH) a participat la deschiderea  celei de-a doua ediţii a Festivalului Regional al Tinerilor  Francofoni, organizată de “Bureau Europe Centrale et Orientale (BECO)” şi de “Agence Universitaire de la Francophonie (AUF)” care are loc la Bucureşti, la Casa Universitarilor, în perioada 8-12 aprilie 2013. USH a fost reprezentată la festivitatea de deschidere a lucrărilor de: Larisa Mihoreanu (student), Anca Ungureanu (asist.univ.drd) şi Adrian Vasile (doctorand).
    Mai multe detalii...

    Afisat:09:54, 09-04-2013

  • Procedura de aplicare online Programul Erasmus la France Business School Campusul din Amiens Mai multe detalii...

    Afisat:09:23, 12-03-2013


  • Afisat:12:33, 15-02-2013

  • In atentia studentilor si a cadrelor didactice din USH - Universitatea Oxford organizeaza Scoli de Vara internationale. Detalii si adresa de contact pe site-ul. http://www.conted.ox.ac.uk/courses/summerschools/oxfordinternational.php

    Afisat:11:24, 11-02-2013

  • INCHEIEREA ACTIVITATII 13-ANUL 1 DE IMPLEMENTARE.

    Echipa de management a proiectului POSDRU/109/2.1/G/81724 cu titlul „GeoTurismPractic„  anunţă finalizarea cu succes a activităţii A. 13 ─ Pregătirea și desfășurarea Workshopului "Tineri antreprenori în turism", desfășurată în anul I de implementare a proiectului și s-a desfășurat în cadrul a două sesiuni: Sesiunea I: iulie - septembrie 2012 și Sesiunea II: octombrie - decembrie 2012.

    Afisat:13:02, 05-02-2013

  • INCHEIEREA ACTIVITATII 12-ANUL 1 DE IMPLEMENTARE.

    Echipa de management a proiectului POSDRU/109/2.1/G/81724 cu titlul „GeoTurismPractic„ anunţă finalizarea cu succes a activităţii A. 12 ─ Consilierea și orientarea profesională în carieră desfasurata in anul I de implementare și care s-a derulat în perioada septembrie - decembrie 2012.

    Afisat:13:02, 05-02-2013

  • INCHEIEREA ACTIVITATII 10 - ANUL 1 DE IMPLEMENTARE

    Echipa de management a proiectului POSDRU/109/2.1/G/81724 cu titlul „GeoTurismPractic„ anunţă finalizarea cu succes a activităţii A. 10 ─ Organizarea și desfășurarea stagiilor de practică, activitate desfășurată în anul I de implementare pentru 5 (cinci) ocupaţii din domeniul turismului: ghid de turism, agent de turism, director de agenţie, manager in turism şi administrator de pensiune) și care s-a derulat în perioada august - decembrie 2012.

    Afisat:12:58, 05-02-2013

  • Appel à candidatures IFRAMOND

    Curs de formare intitulat "L'Etude de la Francophonie et de la Mondialisation."

    Afisat:14:12, 30-01-2013

  • SUERD - Poarta de Educatie si Cercetare Stiintifica Aplicata

    Afisat:20:33, 28-01-2013

  • Aplicarea de lucrari pentru participarea la lucrarile Universitatii de Vara  si a Programului Doctoral in Antreprenoriat organizate de Institutul Universitar Lisabona Portugalia in perioada 19-23 august 2013 vezi http://www.esu.fi/esu2013.html

    Afisat:09:03, 22-01-2013

  • OFERTA EDUCAŢIONALĂ PENTRU ANUL UNIVERSITAR 2012 - 2013


    PROGRAME POSTUNIVERSITARE  DE FORMARE ŞI DEZVOLTARE PROFESIONALĂ CONTINUĂ
    pentru domeniul de calificare
    :

    Limbă şi literatură modernă (engleză / franceză)

    Afisat:09:51, 15-01-2013

  • Pentru studentii USH vorbitori de limba franceza: depunerea de candidaturi pentru  al Doilea Festival al Studentilor Francofoni din Europa Centrala si de Rasarit (Editia a doua) http://www.auf.org/bureau-europe-centrale-et-orientale/appels-offre-regionales/festival-des-etudiants-francophones-deurope-centra/

    Afisat:12:13, 11-01-2013

  • Buletinul FuturICT pe luna Decembrie 2012. Universitatea Spiru Haret este partener in acest proiect al Uniunii Europene:
    http://www.futurict.eu/sites/default/files/docs/files/SUMMARY%20FuturICT%20Proposal%208%20Nov%202012.pdf

    Afisat:21:07, 20-12-2012

  • Noutati din lumea stiintifica

    Societatea Europeana pentru Economie Ecologică

     http://www.euroecolecon.org/wp-content/uploads/2011/02/ESEE-Newsletter-winter-2012_PP_WEB.html

    Afisat:11:25, 19-12-2012

  • PROGRAM DE LUCRU PENTRU PERIOADA 24.12.2012 – 07.01.2013

    1. În zilele de 27, 28.12.2012 şi 03, 04.01.2013 plata taxelor de studiu poate fi făcută la casieria Universităţii SPIRU HARET din str. IonGhica nr. 13 (sediul central) şi la casieriile centrelor universitare din teritoriu (Braşov, Constanţa, Câmpulung Muscel, Craiova şi Râmnicu Vâlcea)  între orele 09.00-14.00.

    2. În perioada 24.12.2012-07.01.2013, secretariatele Universităţii  SPIRU HARET şi serviciul eliberări diplome nu lucrează cu publicul.

    Afisat:10:44, 07-12-2012

  • STRATEGIA  UNIUNII  EUROPENE  PENTRU  REGIUNEA  DUNĂRII - SUERD

    SUERD CAPATĂ CONTURURI CLARE

    Zilele trecute a avut loc la Regensburg o întâlnire extrem de importantă. Delegaţi din ţari străbătute de fluviul Dunărea au avut primul forum al cărei tema uneşte interese naţionale şi internaţionale într-un proiect ambiţios. Pe scurt, este vorba despre strategia europeană privitoare la regiunea Dunării. Ideea centrală a acestui proiect este modul prin care regiunea Dunării poate ajuta la dezvoltarea europeana, la creşterea competitivităţii ei. Interesul privitor la acest subiect fiind deosebit, delegaţii prezenţi au fost, şi ei, de prim rang. Alături de specialişti, conferinţa a prilejuit întâlnirea cu factori de decizie locală, naţională şi internaţională. Universitatea Spiru Haret, susţinatoare da la faza de început a proiectului, a fost reprezentată la acest important forum de doamna prof. univ. dr. Carmen Costea, prorector al USH.

    Oportunităţi de cercetare/ proiectare şi formare profesională

    Conf. univ. dr. arh. Gheorghe IONAŞCU

    Afisat:09:42, 27-11-2012

  • BURSE DAAD - PROGRAME SI IN LIMBA ENGLEZA

        Serviciul German de Schimb Academic ofera si in acest an academic 2013 / 2014 peste 100 de burse individuale  pentru studenti, absolventi, doctoranzi si cercetatori. 
        Sunt finantate atat cursuri de limba si programe de masterat, insa si stagii de cercetare in cadrul programelor de doctorat. Totodata se atrage in mod special atentia asupra faptului ca in cadrul multor programe se pot face aplicatii si in limba engleza. 
        O descriere completa a ofertei de burse pentru anul universitar 2013 / 2014 se poate regasi aici: http://issuu.com/daadromania/docs/brosch_re_rumaenisch_pdf?mode=window&viewMode=doublePage

    Apasati aici pentru detalii privind o descriere succinta a celor mai importante programe de burse


    Afisat:09:16, 16-10-2012